Her finn du rutiner som er spesielle for leiarar.
Kommunedirektøren sitt arkivansvar
Kommunedirektøren har det overordna administrative ansvaret for kommunen sitt arkiv og for at organisering og oppfølgjing av arkivarbeidet er i samsvar med lover og forskrifter.
Kommunedirektør og kommunalsjef skal godkjenne og signere saker til politisk handsaming.
Saker av prinsipiell art godkjenner og signerer rådmannen.
Einingsleiar sitt arkivansvar
Einingsleiar har personalansvar og ansvar for å melde frå til arkivtenesta ved langvarig fråver hjå sakshandsamarar.
Einingsleiar har ansvar for å halde oversyn med restansar i eiga avdeling og syte for at sakshandsamar har naudsynte ressursar til å utføre oppgåvene sine.
Einingsleiar skal godkjenne og signere vedtak i si avdeling.
Leiar har plikt til å syte for at tilsette som skal slutte gjennomfører sine oppgåver slik det går fram av rutinane.
Laster...