Hopp til hovedinnhold (trykk enter)
Arkivplan.no
Printer-ikon Utskriftsvennlig versjon

Arkivrutine for elektronisk forsendelse

I desember 2016 tok Årdal kommune i bruk elektronisk sending i sitt sak-/ arkivsystem Acos WebSak. 

Ekspedering av utgåande sendingar, SvarUT

Kvar enkelt sakshandsamar ekspederer sine dokumenter med elektronisk sending ved å opprette utgåande dokument, legge inn mottakar og eventuelle vedlegg og klikke på knappen "ekspeder".

Avsendar/mottakar

For at dokument skal kunne sendes til mottakar sin elektroniske postkasse må mottakarens fødsel- eller organisasjonsnummer vere påført. Sakshandsamarane skal difor hente alle eksterne mottakar og avsendar frå Folkeregisteret og/eller Brønnøysundregisteret i Acos WebSak.

Feilande sendingar

Om det skulle oppstå eit problem med den elektroniske sendinga når sakshandsamar sender denne frå Acos WebSak og videre til KS sin SvarUT løysing vil tilsette på sentralarkivet sjå i Acos WebSak sin korg for SVARUT-feilet, at sendinga er mislukka. Tilsette ved sentralarkivet har difor ansvar for å sjekke feila sendingar dagleg for å unngå at nokre utgåande sendinger ikkje vert sendt frå systemet. 

Mottak av inngåande sending, SvarInn

Andre organisasjonar og offentlege instansar som nyttar SvarUT sender elektroniske sendingar direkte inn i Årdal kommune sitt sak-/ arkivsystem Acos WebSak. Sendinga går via KS sin SvarInn løysning og legg i Altinn. Det som vert sendt til Årdal kommune som legger seg i Altinn må lastast ned av dei med tilgang til Altinn. Tilsette ved sentralarkivet har tilgang til å laste ned det meste av dokumenter i Altinn, og overføre kvar enkelt sending til rett sak med rett sakshandsamar. Enkelt dokument må overførast av leiar for si eining.

Overføring til rett sak i Acos WebSak

Tilsette ved sentralarkivet har ansvar for at alle sendingar vert overført til rett sak i Acos WebSak. Dette gjelder både sendingar til postmottak og uregistrerte dokument. Arkivmedarbeidar må vurdere om sendinga skal graderast. Sakshandsamar har ansvar for å sjekke at dokument er registrert på rett sak, og har rett gradering.

Altinn

Alt som kjem inn til post@ardal.kommune.no frå Altinn vert opna av tilsette på sentralarkivet. Alt som kjem direkte til tilsette og leiarane vert opna og arkivert i kommunen sitt sak-/arkivsystem direkte.

Laster...