Årdal kommune har avtale med KS for elektronisk sending som gjer at all post som vert sendt via SvarUT og SvarInn overholder strenge krav til sikkerheit. Kommunen har og avtale med Difi om SDP (sikker digital forsendelse) som gjer at forsendelsen sikkert kan sendast til mottakarens DigiPost. I tillegg har kommunen ein eigen avtale med Tieto for integrasjonstenester som gjer at kommunen kan bruke Folkeregisteret og Enheitsregisteret i Acos WebSak for å knytte fødsel- og organisasjonsnummer til mottakarane. Utgåande forsendelse vert sendt via KS SvarUT til Digipost. Om mottakar ikkje har oppretta DigiPost, vert forsendelsen sendt til mottakarens Altinn. Dersom fødsel- eller organisasjonsnummer ikkje er påført forsendelsen, vert den umiddelbart sendt til utskrift og postlegging. Det same skjer om mottakaren har reservert seg eller ikkje har åpnet posten elektronisk innan 2 virkedager (ikkje laurdag, søndag). Da vert forsendelsen sendt som papirpost til mottakaren sin folkeregistrerte adresse. Om den elektroniske forsendelsen feiler vil sakshandsamar få ein oversikt over dette i Acos WebSak, i korga SvarUt. Inngåande forsendelse vert sendt via KS SvarInn og direkte til kommunen sitt arkivsystem. Forsendelsene legg seg i uregistrerte dokumenter. Herfra må forsendelsene fordelast til rette saker i Acos WebSak med rett sakshandsamar. Dette vert gjort av arkivmedarbeider ved sentralarkivet. |